... psychologie pro všední den


Kurzy a tréninky 2009

Psychologické kurzy a výcviky PhDr. Miroslava Pospíšila 2009

 

  1. Analýza vzdělávacích potřeb vašich zaměstnanců, manažerů

  2. Výcvik manažerských kompetencí (osobní autorita, sebevědomí, schopnost působit na lidi, respekt, vydávání pokynů a pracovních příkazů, řešení konfliktů, zpětná vazba, pracovní hodnocení, motivace podřízených, řízení podle cílů)

  3. Asertivní komunikace pro manažery, zaměstnance, personalisty– základní a rozšiřovací kurz

  4. Efektivní a manipulativní slovní komunikace, obrana proti složitým manipulacím, využití manipulace v osobním i pracovním kontaktu, globální manipulace

  5. Efektivní komunikace asistentek manažerů, sekretářek, administrativních pracovníků

  6. Profesionální telefonování

  7. Zvyšování sebejistoty a vlastní důstojnosti, sebeprosazení, rozvoj osobního potenciálu

  8. Efektivní komunikace pro zaměstnance státní správy, zastupitele, zvládání agresivních klientů, vystupování na veřejnosti, komunikace s médii

  9. Psychologie pro strážníky MP

  10. Psychologické, sociální, biologické rozdíly mezi muži a ženami, jak lépe spolupracovat s osobou druhého pohlaví (psychologický, antropologický, sociální a biologický pohled)

  11. Jak si poradit a vyřešit vnitřní konflikty, pozitivní myšlení a naladění se na úspěch

  12. Zvládání konfliktních situací na pracovišti, řešení konfliktů se zaměstnanci pro manažery

  13. Vedení pracovních týmů a skupin, metody zvyšování výkonu týmů a pracovních skupin

  14. Příprava zaměstnanců na pracovní hodnocení, sebemotivace

  15. Rozpoznání a využívání neslovní komunikace (mimika, gesta, podání ruky, oční kontakt, osobní prostor teritorium, …)

  16. Prodejní dovednosti, vyjednávání s obchodními partnery, analýza skutečných příčin neúspěchu v obchodním jednání

  17. Výcvik interních lektorů firmy, efektivní předávání informací, ovládání trémy, silné a magické argumenty, práce s humorem, bombičky, jednání s problematickým posluchačem

  18. Psychologické aspekty práce nákupčího v organizacích

  19. Psychologické aspekty prezentace zboží, služeb či výsledků firmy, své práce

  20. Personální rozhovor, metody přijímání nových zaměstnanců, strukturovaný rozhovor, optimální metoda výběru specialistů, manažerů, mistrů

  21. Komplexní antistresový program, prevence přetížení, regulace vlastních i cizích negativní emocí (stres management)

  22. Aktivační metody pro odstranění únavy, zvýšení výkonu, sociální a psychologické hry pro zvýšení skupinové či týmové spolupráce, psychologické metody, testy, dotazníky pro důkladnější poznání sebe sama (cca 200 her a metod)

  23. Time management - metoda jak žít naplno, být výkonnější, mít větší potěšení ze života.

  24. Seberozvoj I a II (Cíle, hodnoty, priority, rozvoj vlastního potenciálu, překonávání nevhodných rituálů a stereotypů, ladění se k vyššímu výkonu a efektivitě, techniky dosahování změny)

 

Posluchači na výcviku obdrží pracovní sešit, který obsahuje rozsáhlý text, cvičení, příklady. To umožňuje pozdější procvičovaní a upevnění kompetencí, zopakování si učiva.

 

Zpětná vazba je poskytována za pomocí videokamery. Lektor je zvyklý diskutovat s posluchači a hájit své názory tak, aby každý porozuměl a mohl získané poznatky využít ve své práci i osobním životě.

 

 

Asociace forenzních psychologů ČR

Česká asociace psychologů práce a organizace

 

PhDr. Miroslav Pospíšil, psycholog

IČO 12467847,

Psychologické poradenství a diagnostika.

Výcviky komunikace, obchodního jednání, řešení konfliktů, týmové spolupráce, zvládání stresorů. Psychologické posuzování uchazečů, manažerů.

Vydavatelství a nakladatelství psychologické literatury.

 

Mobil: +420 606284853 Home: Na drážkách 7, 312 00 Plzeň

 

e-mail: Psychopospisil @ volny.cz